واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

یک

سلام...

تازه کارمو تو بلاگ اسکای شروع نکردم...

خیلی باهاش کار کردم...

ولی این وبلاگ یه وبلاگه دیگه است...

کاملا هم اتفاقی ساخته شد...

سر یه کل کل....

میام....

الان خوابم میاد....

فعلا...

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا نقی زاده پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز کی از مطالبتان استفاده کنیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

سلام آقا رضا...
توی وبلاگ اصلی خودمم اومده بودی...!!!

عطیه جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://javoonpasan.mihanblog.com

سلام خیلی ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی .این وبت هم خیلی قشنگه.منم لینکت میکنم.شاد باشی.یا حق.

سلام عطیه جان....
خواهش میکنم گلم....
مرسی....

فعلا...

شهرام جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام گل گلی !!

چه خبره اینجا ؟

باز کل کل میکنی وبلاگ رامیندازی خانوم ...

میخوای لالایی بخونم برات ؟

سلام شهرام عزیزم....

خبر سلامتی.....

چه کنیم دیگه...

نه عزیز مرسی...من همینجوریش خواب هستم....دیگه لالایی بخونی که خواب به خواب میرم...

فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد