واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

هشتم

خیلی نگین خری...............نگین هرچی بهت بگم کمه.....نگین خیلی.......................اه...تا من باشم save کنم....دفعه دومیه یه عالمه مینویسم یه دفعه همه پاک میشن....به خدا دلم اشکم داره در میاد

اصلا چی گفتم....الان چی باید بگم.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان کلا شکل علامت تعجب و علامت سوالم................

بی خیال....آخه من چطور بی خیال شم...........این همه نوشتمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ازت متنفرم....با خودمم..........

بابا اومدم داشتم ور میزدم یه دفعه همه چی رید...الانم زود دوباره میگم....میخوام برم جایی کار دارم.......

اومدم ....داشتم مینالیدم که ۳ روزه میخوام آپ کنم نشده.....یه سری هم اومدم کلی حرف زدم بعد برای اینکه به خودم یه حال اساس بدم back رو زدم....همه رفتن........!!!!!!!!!!!!!

درباره وبلاگ.....وبلاگ اصلی من (دختر آریایی)که دیدین نامردا فیلترش کردن.......هرچی صبر کردم درست بشه نشد دیگه...منم یکی دیگه ساختم ...عنوانش همونه.....فقط آدرسش یه خرده عوض شده....دوستایی که میخوان برن به این آدرس برن:

http://ariai.blogsky.com

اونجا در خدمتتون هستیم......آلبالو اونجا دیگه فلتر نیست هاااااااااااااااااا.....

چند وقت پیشا یه کتاب طالع بینی خوندم.....(به این چیزا اعتقادی ندارم ولی برای وقت گذرونی خوبه).....گفتم اینجا هم بذارم.....بعد اونایی که فکر میکنن منو میشناسن...ببینن چقدر درسته...خبرشو به من بدین...

همیشه فوق العاده به نظر میرسد چون زیرا پر از جذابیت است (به من چه خودش اینجوری شروع کرده بود )و کاملا میداند چه بپوشد و چگونه ظاهر خود را فریبنده نشان دهد.....

عاشق مکان های عمومی است.تالار های کنسرت؛تمشاخانه ها؛میتینگها؛مسابقات ورزشی و سینماها جاهایی است که او را جلب میکند.

خود او اغلب ورزشکار است و در این زمینه به موفقیت هایی میرسد.

شوخ و سرگرم کننده است؛غیبت میکند ؛همدردی میکند و همیشه مورد توجه مردم است.

بالاتر از همه اینها برای فعالیت های سیاسی ساخته شده است ....(نههههه فیلترم میکنن !!!)

او خونگرم...هیجانی و ناآرام است.به خاطر این مشخصه همیشه از قدرت خود در صحبت کردن استفاده میکند.

کسانی که یکبار از خشم او صدمه دیده اند دیگر هرگز نخواند توانست نسبت به او با مسامحه رفتار کنند و برای همیشه وحشتی از او در دل خواهند داشت ...

اگر فرصتی پیش بیاید با کمال شجاعت در گرفتاری های دیگران مداخله میکند.

همیشه راه خودش را میرود و نصیحت کسی را قبول نمیکند...خیلی زود اغوش خانواده را ترک میکند تا زندگی شخصی خودش را بسازد و این برای او خیلی هم خوب است.....خود او نیز با خوشحالی این کار را خواهد کرد زیرا خانه برای او جای چندان مهمی نیست مگر آنکه خود او آن را ساخته باشد

او ماهرانه کار میکند....اقتصاددان خوبی است و در مسائل مالی به موفقیت میرسد....

از آنجا که خلق و خوی او زود تغییر میکند ناگهان توجهش را نسبت به مسائل مورد علاقه اش از دست میدهد.

او با افراد متولد سال بز زندگی خوبی خواهد اشت........آنها دست یکدیگر را خواهند گرفت (برم دنبال یه بز بگردم !!!!)

همین....خیلی خلاصش کردم....

حالا چقدرش درست بود؟

باز میام بقیه حرفامو بگم....

 

فعلا....

نظرات 2 + ارسال نظر
someone چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

من هم از این اتفاق ها زیاد برام افتاده ...
مهم نیست خودت را ناراحت نکن ....
موفق باشی

سلام....
نه بابا خیلی اعصاب خرد کنه....
حتما...

فعلا...

شهرام چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 09:47 ب.ظ http://zerzer.blogsky.com/

سلام نگین عزیز

امیدوارم توی خونه جدید راحت تر باشی عزیزم ...

یا حق

سلام شهرام جان....

مرسی دوسته عزیزه خودم....

فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد