واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

دهم

سلام....

میرن آدما....اما من برمیگردم

امروز ظهر....توی وبلاگ چند نفر اومدم.....

اومدم یه خداحافظی کوچولو کنم....کاملا بدون شرح هم هست....

یه چند وقتی نیستم.....

دو هفته....شاید ۱ ماه....شایدم کمتر شد.....نمیدونم....اما بردمیگرم....

اما خب.....

برمیگردم و جبران همه محبتارو میکنم....

توی وبلاگ همه دوستا میام.....مخصوصا اونایی که توی اون وبلاگ (دختر اریایی خیلی میان)..!!

خلاصه منو حلال کنین.....از کجا معلوم یهو دیدین که دیگه کلا برنگشتم....

مخصوصا با این قلبم.....


به شهرام نوشت:نمیدونم اینجا میای یا نه.....دلم میخواد بیای....توی اون وبلاگم هم برات مینویسم که اگه اومدی ببینی....دلم خیلی برات تنگ میشه....بهم سر بزن....اصن برگرد...

فعلا....

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://rue.blogsky.com

سلامممممممممم خانوم خانومااااا
ممنون از اینکه دوباره اومدی
من منتظر هستم هر وقت برگشتی یه سر به من هم بزن
دلت شاددددد

آرش شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://Cocacola.Blogsky.COm

سلام نگین خانوم گل خودم
.
شرمنده شرمنده شرمنده
.
توجیح ندارم ولی نه یه دونه دارم ، بی خیال
.
بهم سر بزنی من حتما بهت سر می زنم ، اونقدرام بی معرفت نیستم
.
امیدوارم زوده زود برگردی
.
به امید دیدار دوباره
.
آرزومند آرزوهای شیرینت
.
آرش از وبلاگ پریچهر

ژ یگولو شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

سلاممممممممممممممم نگین خانومی عزیز...

کجااااا؟؟ تو جواب کامنتتم گفتم اخه چرا و کجا..

یهویی..اینجوری..بیخبر..بدون شرح...
اخه نمیگی نباشی دلمون تنگ میشه..جات خالیه نگین؟؟؟

نروووووووووووووو...

ژ یگولو شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

حالا اگه خیلی جدی میری ایشالا همون یه هفته بیشتر نشه دیگه..هرچند همونشم خوب نیستا ولی خب یه جوری تحمل میکنیم..

زود زود زود بررد که واقعا جات خالیه نگین جان...

مهران چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 02:21 ب.ظ http://KAKTOOSS.BLOGSKY.COM

سلام دختر اریایی

اومدن ما و رفتن شما ؟؟

ای بابا ...

منو یادت اومد .......نگین شجاع ؟؟؟؟


حتما یادت او.مد ....تو باهوشی دختر خوب ..


خوب منم دلم برات تنگ میشه ؟؟؟!!

یاسر شنبه 5 خرداد 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://sahelekhoda.blogfa.com

سلام به آبجی گلم ...حالت خوبه ؟ خسته نباشی؟
همینطوری اومدم که یه سر بهت بزنم دلم برات یه ذره شده بود ...راستی من آپم بهم سر بزن ....

در پناه خدای عاشقان


یا حق

نیاز دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

کجایی تو بابا؟؟؟نکنه تو هم علوش شدی؟؟:دی

ژ یگولو شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

الوووووووووووووووووووووووو...

کوشی تو...؟؟؟

نمیخوای بیای تو حالا دیگه؟؟

بیا دیگه...گریههههههههههههههه...

دلتنگت شدیم...بیا...

ساسر یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 03:22 ب.ظ http://sahelekhoda.blogfa.com

سلام به آبجی خوبم !!!
چطوری؟
خسته نباشی؟
راستی من اون یکی وبتون ( دختر آریایی ) رو فقط با فیلتر شکن باز می کنم و دیگه اصلا باز نمیشه ....

خوب فکر کنم هک شده ....

راستی بهم سر نمی زنی ناقلا ؟
نکنه قهری؟
من که دلم برات تنگ شد ...اومدم یه سر بزنم و بعدش برم ...
منتظرتم گلم ....

در پناه خدای عاشقان

یا حق

ژ یگولو یکشنبه 20 خرداد 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

سلاممممممممممممممممم نگین خانومی عزیز...

کجایی بابا تو؟؟؟

تو قرار شد ۱۵ روز بریا..الان نزدیک به یک ماهه...گریههههه...

خیلی جات خالیه عزیز..دلتنگتم...

زود بیا..منتظرتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد