واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

یازدهم

سلام.....

۱ ماه که نبودم من مثلا قرار بود برم ۲ـ۳ هفته ای برگردم...بعد ۲ـ۳ هفته شد ۱ ماه....کار خداس دیگه نمیشه جنگید  .....ولی خب...اتفاق زیاد افتاده....ولی نه اتفاق مهم....

الان چند وقته میخوام برم آرایشگاه که موهامو کوتاه کنم...ناخنامو مانیکور کنم....ولی نمیشه...زن ارایشگر نیست....فعلا من حیرونم...به نظرتون آیا من مانیکور کنم ؟؟

من امروز اومدم....باز ۷ تیر دارم میرم.....اما خب این یه سفر ۳ روزه است....پنجشنبه میرم دوشنبه برمیگردم....لپ تاپ رو میبرم ولی نمیدونم میتونم به اینترنت درسترسی داشته باشم یا نه اما اگه باشه که خب....میام....

این اتفاق خنده داری ندارم بگم.....همش اعصاب خردی بوده.....جدی.....یه ذره آرامش اعصاب و راون نداشتم....والا.....چیه این زندگی مادر....نمیگم چرا....التماس نکنین....

من بچه دار شدمممممممممممممممممممم....یه مهمونی دعوتتون میکنم.....تشریف بیارین....

یه اردک خریدم....همون یک ماه پیش....یه اردک کوچولو .....بچه است.....من الان نقش مامان اردکو بازی میکنم....هر جا میرم به سرعت دنبالم میاد.....بشینم رو زمین میاد بالا رو پام خودشو به زود میرسونه به شونم و میره سرشو میکنه تو موهام....بچم سر منو با باله مامانش اشتباه میگیره !!!!! چه کنیم دیگه....آیا قیافه من خیلی به اردک شبیه؟؟ (آیا!!!!)

ازش که فاصله هم میگیرم به سرعت برق منو گم میکنه و شروع میکنه به جیغ زدن....اما خب بچه خوبیه...تونستم مامان خوبی باشم.... (آره جونه عمم!!)

چند وقت پیش گردنش کثیف شده بود میخواستم بشورمش....گذاشتمش تو آب یه دفعه کردمش زیر آب آوردمش بالا !! باید خیس میشد خب.... بله عرض کنم خدمتتون که شامپو زدم رو دستم تو گردنشو تمیز کردم....خب بعدم که مثلا باید میکردمش زیر آب تا شامپوهاش بره....کردمش زیر آب تکونش دادم !!!! آوردمش بیرون....دیدم مرد ......... فکم دقیقا چسبید به زمین...گفتم من که کاریت نکردم....ولی خب اون مرد....منم دادمش دست خالم و رفتم اونورت نشتم شروع کردم به خندیدن....خیلی بی عاطفه ام میدونم....خاله جان ما هم که نمیدونست خودشو جمع کنه....یا اردکو.....میخواستم برا هر دوتاشون اورژانس خبر کنم که خب خاله جان خودشو کنترل کرد....والا...حالا نمیدونم یه اردکم غش و ضعف داره...!!! بعد دکتر خاله شروع کرد به ماساژ قلبی....یه دفعه بابا گرام با یه حرکت سریع به اردک تنفس مصنوعی داد.....یه خرده گذشت خاله عزیز گفت داره یه خرده تکون میخوره....بعدم که ما بودیم و حرکات موزون خاله جان.....دیگه عرض شود خدمتتون که خاله نزدیک ۳ ساعت اینو تو حوله گذاشته بود تا یه خرده سر حال اومد و شروع کرد راه رفتن....ولی خودمونیم هااااا یه خرده دلم براش سوخت....

خوب شد دیگه....ولی الان دو روزه یه خرده مریضه....زنگ زدم به دکتر...میگه multi vitamin  بهش بدین....رفتم یه multi vitamin  خارجی (sanostol) دادم بهش ۱ ساع نشد پاشد رو پاهاش واستاد....توقع داشت با این شربت بلند نشه.....پرو.....بعدم بردمش دکتر دارو داده بهش....الان خیلی بهتره...پائین پام خوابیده....

مامان هم که کلی با این حال میکنه....البته تهدیدمم کرده که لگد میزنه زیرش..ولی عمرا این کارو بکنه....این از اردک....

دیگه چی بگم.....

مجتبی هم که رفت مکه.....من نمیفهمم ۱۰۰ تا دختر بازی میکنن بعد بدو بدو میرن مکه و کربلا....

یه آدم خیلی اعصابمو خرد کرده.....زنگ زده میگه من قبلا خیلی دوست داشتم ولی تو با رفتارت باعث شدی که دلزده شدم ازت و دیگه دوست ندارم.....به درک که دوسم نداری حالا نه خیلی برام مهمه.....

فکر کرد بهش اهمیت میدم..گفتم اصلا برام مهم نیست.....گفت من حرف تو دلمو بهت زدم...منم در جواب گفتم منم حرف دلمو زدم....

امکان نداره اعصابمو برای یه آدم بی ارزش خرد کنم....

دیشب بیرون بود.....کلا خیابون خیلی شلوغ بود....یه دفعه دیدیم ماموره با سرعت پیچید گفتیم جتما بهش گزارش دادن داره میره....تا دور زد دیدیم همون جا واستاد...حالا یکی نیست بگه تو که اینجا میخواستی نگه داری چرا اینجوری دور زدی.....گیر داد به چند تا پسر....

حالا من و دوستم میخواستیم بریم از سوپری خرید کنیم.....دوستم میترسید نمیومد....میگفت میگیرنمون.....میترسید به مانتوهامون و شلوار و این چرت و پرتا گیر بدن....

گفتم بیا بریم نهایت گیر دادن تو بمون من فرار میکنم...خیلی نامردم کسی نمیخواد با من بیاد بیرون ؟؟ به زود پیاده شد.....رفت رو ویبره تا رفتیم خرید کردیم و اومدیم....

چند وقته به شدت دست راستم درد میکنه کسی میدونه من چمه آیا؟؟

اینم بگم من دست چپیم نه دست راستی.....حالا ایبنجا دکتر نداریم منو درمون کنه....لطفا اگه هست خرم کنه.....

چند شب پیش دارم با دوستم حرف میزنم گوشی زنگ زده...شماره رو نگاه میکنیم میبینم یکی از دوستاست...جواب ندادم....۷ بار لامصب زنگ زد.....گیر داده بود....منم هر ۷ بار جواب ندادم....زنگ زد تلفت خونه....جواب ندادم..... sms  زده که نگین جواب بده کارت دارم...باز جواب ندادم....تا اینجا پی به سه پیچ بودنش بردین ؟؟ ..... باز زنگ زده این دفعه جواب داده....میگه نگین به کمکت نیاز دارم میگم چیه.....میگه یه زنگ به خوابگاه فلان میزنی بگی من خواهر خانم حلما (هلما؟؟) هستم ....امشب حلما خونه منه....یادش رفته مرخصی پر کنه....میگم باز شروع کردی میگه خواهش میکنم این کارو بکن....میگن باشه....زنگ زدم به خوابگاهشون گفتم من خواهر فلانیم...و جور شده.....آقا هم برداشت خانم رو برد خونه خودشون....دختره هم که باهاش حرف میزدم کلی ذوق مرگ بود......دیگه شورشو در آورده.....بعدم گفتم من دیگه برا کثافت کاری هیچ کاری انجام نمیدم....

باز این کامپیوتر قاطیه.....بعضی صفحه هارو باز نمیکنه....اعصابمو خرد کرده....

اتفاق خیلی افتاده...ولی دیگه هیچی یادم نمیاد....


پی نوشت ۱:یه شکی دارم دعا کنین درست از آب در بیاد.....

پی نوشت ۲:کسی از شهرام و گیلاسی خبر داره...من دلم براشون تنگ شده....ولی هر دوتاشون رفتن ....

پی نوشت ۳:آق رضا (مشتاق) معلوم هست تو کجایی داداش.....نه میای نه میری...کجایی تو؟

پی نوشت ۴:خیلی خسته ام.....خیلی....ولی باید ساخت....همینجور که همه میسازن....

پی نوشت ۵:شما با آدمی که پرو پرو براتون ۱۰۰ تا قسم دروغ بخوره حتی قسم ارواح خاک باباش چیکار میکنین من که خرخرشون میجوم.....

پی نوشت ۶:ببین مهدی من عمرا التماس تورو بکنم....اون بستنی رو هم که بهت دادم...برای این بود که خوشحال باشی....

فعلا....

نظرات 7 + ارسال نظر
توپولی شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

http://gilli.blogfa.com/

اینم گیلاسی!!!!

مرسی توپولی....

نیاز شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 07:30 ب.ظ

خوش اومدی....
چقدر این مدت اتفاقات مختلف افتاده...
در مورد دستت احتمالا ضعف عضله داری...بیشتر ورزش کن خوب میشی!
شاد باشی

سلام...مرسی....
خیلی....
جدی...راست میگی خیلی وقته ورزش نکردم....

ممنون که گفتی

فعلا...

مهران شنبه 26 خرداد 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://pof.blogsky.com

سلام بر نگین عزیز

یادمه منم یه جوجه اردک داشتم که هر جا میرفتم دنبالم میومد و تو تشت اب خیلی با نمک شنا میکرد ...

اما کثیف کاریش زیاد بود :))

ژ یگولو یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

سلامممممممممممم نگین جان...

میبینم که نوشتی کلی..ایولللللللل..خوشم میاد تند تندم نوشتیا...:دی..دوست دارم اینجور نوشتنو...

تو چه مامانی هستی اخه..(خندههه)..زدی کشتیش به همین سادگی...؟؟ولی اخرش یکمی بهت امیدوار شدم که گفتی یکمی همچین دلت براش سوخته..ولی اساسی تمیزش کردیا...:دی...
اون ادمم که اعصایتو خورد کرده که میدونم تو بهش توحه نمیکنی و به قول خودت عمرا اگه اعصابتو بهم بریزی واسه چرتو پرتاش...ایولللل...

ولی خدایی تو چه کارایی میکنیا...میزنی تو سرش پسره بی شعور...عجب دختر و پسر بی حیایی بودنا...|:

گیلاسی که هست که بهت گفتم که عزیز...فقط نقل مکان کرده از بلاگ اسکای رفته بلاگ فا...http://gilli.blogfa.com/اینم ادرسشه..دقیق دقیقه..:دی

خب دیگه خوش باشی و موفق...فعلا..سفرم میری مواظب خودتو سلامتیت باش و زود برگرد..فعلا...

سلام ژیگولو جان....
آره....پس چی....مرسی....

من مامانه بدیم....
تازه یه ذره هم دلم براش سوخت....
آره تمیز شد...
ولی باز احساس میکنم کثیف شده میترسم بشورمش....

آره بابا....من فراموش کردم....اصلا مهم نیست....

خیلی بد شده...همه چی....وضع خرابیه....

من نمیدونستم گیلاسی رفته....مرسی که گفتی

حتما.....۷ تیر میرم....

فعلا...

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

شما یه نظر رو send to all میکنی؟

ALADDIN دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 06:55 ب.ظ

X:

:)
مرسی گربه...

مهدی سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 05:41 ق.ظ http://www.medeloo.blogfa.com

اول از همه به مهدیه بگو که رضا قصد ازدواج نداره .
کاش التماس میکردی . هر کی باور نداره بره از علی و مامان نگین بپرسه . باور کنید خودشو انداخته بود تو خاکها . من که اون روز همراه علی ۲-۳ تا بستنی خورده بودم . حالا هم داری التماس میکنی که باز برام بستنی بخری . نه شرمنده ام دیگه جا ندارم . میدونم که هر روز بستنی میخری میگیری به دستت که من بیام بخورم . ولی من بستنی نمی خورم . حالا که خیلی اصرار داری حاضرم یه پرس چلو کباب بخورم . از بسکه اصرار داری.. ه ه ه ه ه ه ه ه ه

من جواب تورو میذارم تو پست ببین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد