واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

نوزدهم

مرجان به خدا اگه بر نگردی هر چی دیدی.......

من نمیفهمم چه ویروسیه افتاده بین ماها که دونه دونه دارین میرین

یعنی چی اینکارا...

به خدا عصبانیم کردین...

تو...مریم...شهرام

خجالت بکشین...

میدونم مشکل دارین ولی چرا اینجارو خراب میکنین...

مرجان...عزیزم...گلم...منتظرتم...

زود برگرد...


مرجان دخمل گلی شد برگشت...

بسی شادمان میشویمممممممممممم

نظرات 8 + ارسال نظر
اقلیما سه‌شنبه 9 مرداد 1386 ساعت 10:00 ق.ظ

سلاممم
خوشگلم چرا ناراحنی؟؟
میاد.غصه نخور.
بای تا های

سلام عزیزم
خیلی ناراحتم
دلیلشو نوشتم که
باید بیاد..
به زود میارمش

اقلیما سه‌شنبه 9 مرداد 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

میگما این عروسیه تو پست قبل از اون عروسی باحالا بوده.
خوش به حالت!!!

جونم؟
خیلی عروسی با حالی بود..محشر بود
انشاا... برای شما

مرجان پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نگینکم
مرسی عزیزم . این پست واسه منه ؟ الهیییییییییییییی
چقده من مهمم (خاک تو سره آدمه بی جنبه ) نیش

قربونت برم نگینکم
بوسسسسسسسسس

سلام عزیزم
بله...با اجازه..(عصبانی)
خواهش میشود....تو مهمتر از اینایی گلم
چه حرفیه...اااااهههههه

هوارتااااا چی؟
بوس

شاذه شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

بازگشت فاتحانه ی مرجان را تبریک می گوییم:))

(خنده)
بله....شادمان گشتیم حسابیییی

کفشدوزک بدون کفش یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.eham.blogfa.com



سلااامممممممممم نگین جوووووووووووووونممممممممممممممممممممممممم

در باره پست هجدهمت بگم که

خیلی خیلی خوشحالم که زیاد زیاد بهت خوش گذشته

یادم باشه تورو واسه مهمونیام دعوت کنم یکم برامون عشوه و
danCe...
بیای حالشو ببریم.........



دایی جان حالشان چطوره؟؟/ سلام مارا ابلاغ بفرمایید -- غششش--








ساعت 12.30 شبه !

نمیدونم چرا اینقد خسته ام؟؟؟؟؟؟؟؟





راستی آهنگه امشب در سر شوری دارم ، ماله اصفهانی نیس احیانا؟؟ --نیش--

چون شکیلا خونده به اسم اون در رفته؟؟؟ نیش--






حالا چه فرقی میکنه.........









واااااایییییییییی



باز 12 به بعد شده مخ پخم تعطیل شده !!!!!!!!!!!!!!!!!





راستی مرجان جون مرسی که دوستمان را بسی شادمان کردی !!!




خوب نگین جون


take Care

بوووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس


باباااااااااااااااااااااااااااااااااای

سلاااااام عزیزم

مرسی گلم....
دعوت کن من پایه ام...

والا ما هم خبری از دائی جان نداریم..خدا حفظشان کند....

خسته نباشی....بگیر بخواب...تو خواب نداری؟

نمیدونم...من فقط اونی رو که شکیلا خونده دارم
شاید (خنده)

هیچ فرقی نداره

چی شده؟
تعطیل بود....(خنده)(شوخی بود)

(خنده)چی بگم....

مرسی وامدی...

هوارتا بوس

مرجان یکشنبه 14 مرداد 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نگینکم

کجایی تو ؟ آپ نمی کنی ؟

گیگیلی با وردنه بالا سرت منظره که فقط آپ نکنی (نیش)

سلام مرجان گلم

چرا....ثول میدم آپ کنم

واییی نه (گریه)

آقا موشه سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام نگین جون
خوبی ؟؟؟
وبت باحالی داری قبلنم سر زدم خوندم خواستم بیام پیشت که خودت اومدی
مرسی که اومدی
این یکی وبتو بیشتر دوست دارم
بازم بیا پیشم
منم میام
قربونت
فعلا

سلام آقا موشه
مرسی خوبم
پس چرا هیچی نگفتی که من خبر دار شم بیام پیشت !!
خواهش میشه
ممنون
حتما
لطف میکنی

فعلا...

یلدا یکشنبه 21 مرداد 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام خوبی چه وب با حالی داری منم دوست دارم عضو شم میشه؟ جوابشه حتما بده خوشحال میشم کاری واستون انجام بدم فعلا بای

سلام یلدا جان
مرسی..
چرا که نه...
اینجا هر کسی دست داسته باسه میتونه عضو شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد