واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۲۳

فعلا در حاله کل کل میباشیم

وقت برا سر خاراندن خود نداریم

چه برسد به آپ کردم....

بگذارید ببینیم نتیجه کل کلمان با پروفسور موشی به کجا ختم میشود...

برای یک تنوع مقداری کل کل برای حالمان مفید میباشد...

دوستان اگر شوخی میکنیم اینجا عموما اعلام کنیم فقط شوخی است قصد جسارت خدمت هیچکدام از شما نداریم....

پ.ن:نصیحتی میکنم به همه شما جوانان...از این آقای موشی درس بگیرید که چگونه با وجود موش بودن به مدارج بالای علمی (فوق دکترا)رسید...باشد تا آیندگان درس بگیرند

 

                                                                  

نظرات 7 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://anemone

سلام نگین جونممممممممممم

آپه قشنگی بود

منو گیگیلی تصمیم گرفتیم شاگرد شوفره موشی بشیم :دی

تو هم میای ؟ قمقمه آب هم با خودت بیار

غششششششششششششششمولک

سلام گلممممممم

مرسی

آره چرا نیام

من پایه همه کاری هستم

آخ جون...از این ماشین گنده ها هم هست

خندهههه

آقا موشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

ای خدا خفت کنه نگین (خنده) بچه آخه من اگه هر ترم اندازه دو ترم واحد پاس کنم خر خونی کنم با ۲۲ سال زورکی یه لیسانس کوفتی بگیرم فوق دکترام کجا بود ننه

مرسی (خنده)
خفگی از خودتونه (خنده)

تو موشی دیگه
گفتم که...قبلا هم به این موضوع اشاره کردم
غشششششششش

آقا موشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام عروس خانوم
بدو بیا تو وبم چند تا از دوستان عروسیتو تبریک گفتن
خندههههههه

علیک سلام پروفسور موشی
چند تا همه از طرف توان

آقا موشه یکشنبه 28 مرداد 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نگین جون چرا هی میگی کل کله ذهن بچهارو خراب میکنی
تازه همجا نشستی میگی موشی میگه کل کله
عمرا شوخی نیست بچها این نومزد شده واس همینه هی میگه عروسی نشدم خوب چند روزه دیگه عروسیم میگیری
خندههههههههههههههههههههه

ببین نظراتت رو تو وب یوسفو داش رضا خوندم خییییلییییی باحالی انقد خودتو لوس نکن که طرف تورو بگیرن ما پسر جماعت به همدیگه خیانت نمیکنیم
کلی خندیدم
به قوله مرجان : غشششششششششششششششششششششششششمولک

کل کله خوب
نکنه خودتم باورت شد پروفسور موشی دی ۰خنده)

آره میدونم (خندهههههههه)
(زبوننننننننننن)

عمرا....من خودمو لوس کنم..آره حتما (خنده)

آقا موشه دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 12:00 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام عروس خانوم بابا کجایی تا عروس شدی کم پیدایی همتون همینطورین تا شوور میکنین سر سنگین میشین (خنده)
راستی علی آقا خوبن (شوشو) سلام بنده رو حتما ابلاغ کنید

علیک سلام (چشم غره)
در حال درس خوندن بودم...امروز فعال شده بودم
اهههههه...
تو که نامزد کردی ببینم چیکار میکنی؟
علی؟نمیشناسم؟

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com



سلاممممم دوسسسسسسس ژوووووووووونممممممممم




بابا چه دلخوری آخه دیوووونه ؟؟؟




همین که باز اومدی ۱ دنیا برام ارزش داشت ........



خیلی دوستتت دارممممممممم




بووووووووووووووسسسسسسسس

سلام گلم

گفتم شاید ناراحت بشی از دستم خوبببببببببببببببببببب

منم همینطور گلم
چون تولدته جوابه دیوونتو نمیدم (خنده)

هوارتا بوس

مرجان دوشنبه 29 مرداد 1386 ساعت 11:01 ب.ظ http://anemone

سلام نگین جونکم

نگین من که چشمم آب نمی خوره ........ موشی ها خیلی بی سوادن تنها تخصصشون توی پنیر خوردن و گردو خوردنه فوقش دیگه گاز بگیرن از شصته پا :دی

شبت به خیر عزیزم

سلام گلم
اینم حرفیه هااااا
حالا ما یه خرده امید به موشی داریم (خنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد