واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۲۴

سلام

من مریضم فچ کنم  امروز بیکار بودم..تا ساعت ۱۱ خواب بودم ولی الانم خوابم میاد

دیشب یه خوابی دیدم..خیلی صحنه های تو خواب برام آشنا بود..هر چی فکر میکنم یادم نمیاد:

۱)قبلا این خوابو دیدم

۲)قبلا همچین جایی رفتم

۳)تو فیلم این صحنه رو دیده بودم (فچ نکنم)

۴)هیچکدام

دیروز عصر کلاس داشتم...با همون استاده باحاله...

سره کلاس بحث سره یه معدله ریاضی بود...اینقدر با استاده تو سره خودمون زدیم جوابه رو به دست بیاریم...استاده داشت ذهنی حساب میکرد...

دیدم بچم خیلی داره به خودش فشار میاره...یواش با گوشی حسابش کردم گفتم میشه ۱۳.۸۸...یه خرده فچ کرد...گفت نه میشه ۱۳.۵۵...نوشت و گفت خانما خسته نباشین رفت از کلاس بیرون...منم یه دفعه داد زدم گفتم بابا من با گوشی حساب کردم میشه ۱۳.۸۸...

یه دفعه برگشت  ...گفت کی بود گفت من حساب کردم..گفتم من ...با گوشی حساب کردم...گفت ببینم...گوشی رو گرفت...یه خرده فچ کرد...گفت خوب راست میگه میشه ۱۳.۸۸

خانوما خسته نباشین

 فردا امتحان ICDL دارم ..هیچی هنوز نخوندم  ...

حامد وحیدی عروسیش دو هفته پیش بود...حامد جون تبریک میگم  خوشبخت بشی

یه لحظه صبر کنین این آهنگه رو عوض کنم...

...............

...............

اومدم.... dale....dale don dale....خیلی این آهنگه قشمنگه...

چند وقت پیش با چند تا از دوستا رفتیم بیرون از شهر...نشسته بودیم توی باغ ارم..شیرین هم وامدی...داشتیم مسخره بازی در میاوردیم و مخندیدیم... میثم با نامزدش اومد

اولین بار بود نامزدشو میدیم...اونم نامزد کرد...  حال و احوال تموم شد و باز حال و احوال   یه نیگا به خانمش کردم خیلی دلم براش سوخت...خیلی معصوم بود

حیفه این خانمه واسه میثم...من میثمو میشناسم از جیک و پیکه زندگیش خبر دارم...میدونم چقدر دوست دختر داشته..میدونم جقدر قوله ازدواج داده...چقدر کثافت کاری کرده...

ولی خانمش خیلی ساده است..اسمش مریمه...دقیقا حالم از میثم به هم خورد...یه آدمه کثیف که رفته با یه دختر مهربون ازدواج کرده...لیاقته مریمو ندارم ...هنوزم دوست دختراش زنگ میزنن به مجتبی گله میکنن...گریه میکنن...دعوا میکنن...آخه آدمای ساده این آدم اینقدر کثیفه که لایق گریه های شما هم نیست

اه... تف تف

چند شب پیشا داشتم با علیرضا حرف میزدم..بحث شد سر دختر پسرا...

گفتم به نظر من الان گذشته اون دوره ای که پسرا فقط بد بودن..الان دختراشم بدن...

گفت راست میگی...یه زمانی بود میخواستیم ازدواج کنیم میباست دنباله یه دختری بگردیم که دوست پسر نداشته باشه..

الان باید دنباله یه دختری بگردیم که کمتر زیر بار رفته باشه ..!!

تذکر:منظور من همه نیست..خواهش میکنم نیاین دعوا کنین که من همه رو گفتم...نه اصلا

فردا شب عروسی پسر عمومه...همونی که شرح نامزدیشو دادم ...به خدا نمیرم..

باور کنین نمیرم....اهههههههههههههه ....

خوب خسته شدم...برم یه خرده بخونم

پ.ن: موشی جون کم پیدایی عسیسممممممممممممممم

پ.ن:این اسمه علی انتخابه موشی و وکیلش لیلا خانم بود...همین

پ.ن: نداره...همینجوری گفتم بخندیم

الفراررررررررررررررررر

نظرات 6 + ارسال نظر
یوسف پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 03:06 ب.ظ

خب چه خبر از استاد باحاله؟! :))))

اونم خوبه (خندهههههه)

مرجان پنج‌شنبه 1 شهریور 1386 ساعت 06:21 ب.ظ http://anemone.blogsky.com

سلام نگین جونم

خوب حاله استادتونو گرفتی ها ! خندهههههههههههههههههه
میگم حالا این میثم کی هست ؟ مجتبی زنشه ؟ نه مریم زنشه ؟ یا مریم شووره حامده ؟ :دی
قاطی کردم به خدا ! غشششششششششششششمولک

نگین فک کنم موشیو ناکار کردی (نیشمولک)

قربونت
بوس . بای

سلام گلم

آره..نمیدونی چه مزه ای داد

میثم و مجتبی هر دوتاشون به علاوه محمد جواد از دوستای خانوادگی هستن...که خب محمد جواد ازدواج کرد و یه خرده درگیر زندگی شد
میثم هم الان نامزد داره
نه مجتبی دوسته و فامیله میثمه (خنده)
اون حامد یه بحثیه جدا

آخییییی...نه...
دلم نیماد موش موشی رو ناکار کنم
هرچی باشه دوستمه....
خاله سوسکه چی....

فعلا...

توت کوچولوووووو جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://darkscare.blogsky.com

هیییییییییییییییییییییی دختره من برگشتممممممممممم!!

آپم! هنوز این پستت رو نخوندم سیو کردم بخونم!!

بوووووووووووووووووووس

تاتا

واییییییییییییییییییییییییی
اومدمممممممممم

مجید جمعه 2 شهریور 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.dardebidari.blogfa.com

بازم سلام :d
وای این یکی وبت خیلی خوشگله، نمیدونم شایدم من زیاد این روزا وقت نمیکنم به وبا سر بزنم این به نظرم خوشگل میاد
من موندم چه جوری فرصت میکنییییییییییییییییی
منم فرصت میخواممممممممممممم
راستی من باز دارم میرم شمال، مثل این که یه خبراییه اونجاهااااااااا
:d

علیکم السلاممممم
مرسی
شاید
به سختی
با کمک خدا
باور کن
میخرم برات
خوش بگذره..اون سری مثل اینکه خیلی خوش گذشت بهت که باز داری میری
(خنده)
خوش بگذره

اقلیما یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 02:44 ق.ظ

سلامممم
خوبی جیگر طلا؟؟؟
یو هم کلاس icdl می ری؟
از این پسرا زیاده.یو غصه شونو نخور پیر می شی!!!!!
انی وی..
خوش باشی
بای تا های

سلام
مرسییییی تو خوبی؟
کلاس نمیرم
فقط امتحاناشو میدم
نه بابا...منو غصه؟(خنده)

هوارتا بوس

آقا موشه دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام
چطوری نگیییییییین
خوبی عزیزم
ایول منم از این خوابا میبینم که انگار یه جایی اتفاق افتاده
تو فیلم دیدی حتما (خنده)
خوب خانوما خسته نباشین
ایول ای سی دی ال که خیلی راحته عزیزم اگه از صد ۹۵ نشدی محکم بزن پس کله خودت)خنده|(

اه چرا اینارو قاطی کردی من نفهمیدم کی عروسیش بود بعد عروسش حیف بود (خنده)
اه اه اه بیا شب بریم بکشیمش پایه ام عجیب اون مریمم نجاتش بدیم باش

علیرضا کی بید از کجا پیداش شد بابا شرح بده خوب آدم گیج میشه
دقیقا باهاتون موافقم الان حدودا نجیبش اصلا پیدا نمیشه
ببین دنباله مقصر نگرد هیچ کس مقصر نیست بجز خودمون هر کس عقل داره میتونه درستو ار نا درست تشخیص بده من که واقعا واسه جونامون متاسفم
ممنونم که به یادمی ( بووس )
فعلا...

سلااااااااااااااااااام موشی خودم
خوبم
مرسی خوبم
نه تو فیلم ندیدم...مطمئنم
مرسی
آره...راحتیش که خیلی راحته...خوب من یه نیگا رو کتابشم نکرده بودم
حتما اینکارو میکنم

عروسیشون نشده هنوز...نامزدن...حیفه دختره است
تو هیجی نمیفهمی...چیکارت کنم (خنده)
بیا بریم...من که اساسی پایه ام...بریم؟

بابا قرار نیست که من دونه به دونه دوستای خانوادگی یا فامیلارو معرفی کنم
تو همیشه گیجی...توقعی ازت نمیره...(نیش)
اینم حرفه درستیه..مقصر خودمونیم
اما همه تقصیر ماله ماها نیست...خیلی چیزا دست به دسته هم داده تا اینجوری شده
خواهش میشه
هوارتا بوسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد