واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۲۸

اسم وبلاگ ما از واژه ای به نام پاک کن به واژه ای به نام هویج !! تغییر یافت

اتفاقا اصلا ناراحت نیستیم

و بسیار خوشحال میباشیم به خاطر حسن سلیقه موشی

این اسمه هویج بسیار ما را شادمان میکند

و کلا یاده هویج و هویج جماعت و هرچه به آن مربوط باشد !!! میفتیم

الان زندگی ما ذره ذره باید از پاک کنی خارج شده و رو به هویجی بسپارد

باشد تا آیندگان درس گیرند !!!

و اینکه ما از این شرط بندی سر افراز خارج شدیم...و همگان به ما (من و موشی ) افتخار میکنند

باشد تا در آینده ای نه چندان دور در شرط بندی های دیگر نیز سر افراز گردیم

سریعا تبریکات خود را بگویید...تا سلب وظیفه ای شده باشد

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
j,j ;,],g, پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 01:07 ق.ظ

اون توت کوچولویه بالایی حواسم نبود انگلیش تنوشت!!

اول؟؟

میگم این چرا اسمش اینجوری شد
نکنه اسمشو عوض کرده

بله اول....مبارکه

sokhangah.blogfa.com پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 01:18 ق.ظ http://sokhangah.blogfa.com

به نام حضرت دوست
دوست من
سلام ؛
وبلاگ جذاب شما دوست گرانقدر در کوتاه زمانی در لیست پیوند های وبلاگ من قرار خواهد گرفت . خرسند می شوم اگر شما نیز« پس از مطالعه شناخت نامه » ، وبلاگ من را در لیست پیوندهای وبلاگتان قرار دهید و برای اینکه وبلاگتان در لیست پیوند های من قرار گیرد مرا مطلع فرمایید. این اولین گام برای همکاری های بعدی مشترک و سر آغازارتباط دوستانه ما است پیشاپیش از عنایت و توجه شما سپاسگزاری می کنم .

عنوان وبلاگ من :
طنز نوشته های سیاسی محیا

وبلاگ من :
http://sokhangah.blogfa.com/

دوست جدید شما
محیا

سلام دوسته عزیز
ممنون
انشاالله
حتما میام

آقا موشه پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلاااااااااااااام
چطوری نگین؟؟
سلام هوییییییییییییج (خنده)
نه تو خجالت نمیکشی هر روز یه اسم میزاری
نه تو کرم داری
بچه ها بیاین اینو بزنیم
خندههههههههه
مبارکت باشه
ببین منو دعا کنیااااااااااا
برم میام
فعلا

سلاااااام موشی جون
خوبم..تو خوبی؟
علیک سلام گلابییییییییی
نه...وقتی تو خجالت نمیکشی چرا من خجالت بکشم
خودت کرم داری (نیش)
مرسی...مبارکه شمام باشه (گلابی)
محتاجیم به دعا..ولی حتما دعات میکنم

آقا موشه جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 02:13 ب.ظ

نگین مرجان چرا وبشو حذف کرده
گریهههههههههههههههههه

مرجاننننن !!!!!!!!!!!!!!!!!
مرجان اینکارو کرده؟
نهههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد