واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۳۰

چطوره؟

خوب شده؟

قالبو میگممممممممممممم

دقیقا مثل سوسک طلایی شد خوب....

به دلیله اینکه زیادی ازش خوشم اومد قالبه اینم مثله همون کردمممم

الان کلی ذوق مرگممممممممممممممممممممم

هییییییییییییی....تف تو این شانس ...اون حشره ها که گفتم! پریدن !!!! Memory گوشیم خراب شد...منم فرمتش کردممممممممممممم

یه چند تا آهنگ جدید پیدا کردم..هر موقع بیکار میشم گوش میدم حالا اینقدر اینارو گوش میدم تا حالم ازشون به هم بخوره  ظرفیت آهنگه جدید ندارم !!!

این فیلمای ماه رمضان رو دیدین؟ ... یکی دوبار این فیلمارو دیدم

نمیدونم چرا همش توی ماه رمضان درباره روح و کما و اون دنیا و اینا میسازن !!خوب در حالته عادی این فیلمارو بسازن

امروز بعد از ۱ ماه و اندی (چندی؟) اتاقمو مرتب کردم !! الان احساسه سبکی میکنم نیست وسایلم به خودم وصله واسه همین خیلی خوشحالم !!

الان همتونو دوست میدارمممم  ... باز ICDL...خدا یا منو بکش یا اینو  کاش میشد میرفتم همه مرحله هاشو با هم میدادم تموم میشد...هی صبر کنم تا نوبته بعدیش برسه من برم امتحان بدم

نمیدونم چرا اینجوری شدم..صبر کن الان میگم چجوری !!!

همش ناراحتم این چند روز چرا آیا؟ یکی از دوستام چند وقت پیش عصبانی شد و اون کاری رو نمیباست انجام بده انجام داد...اصلا دلم ازش صاف نمیشه..من اینجوری نبودم !!!

وقتی باهاش حرف میزنم ناخودآگاه لحن حرف زدنم عوض میشه...کاملا لحنم سر و خشک میشه این خودمو از همه چی بیشتر اذیت میکنه..اما نمیتونم... چیکار کنم؟ چرا اینجوری شدم؟

چیز دیگه ای به مغزم نمیرسه بگم  نتیجه میگیریم برم بهتره

با اجازه !!!!

 

پ.ن : هنوز دلم بچه بازی میخواد

 

نظرات 11 + ارسال نظر
میلی دوشنبه 26 شهریور 1386 ساعت 10:46 ب.ظ

جییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغ


نازههههههههههههههههههههههههههههه!!

مرسی
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

اقلیما سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 11:06 ق.ظ


قالب کووووووووو؟
سفیده؟
خیلی سبکه،راحت هم باز می شه(زیبایی در سادگیست)
این جمله منو داشته باشا،من سالی یکی دوبار از این جلات میگم!!!
بای تا های

همین جا
عینکتو نزدی باز؟
آره...ممنون
جدی؟
پس دارمش
حالا میشه خواهشا بیشتری بگی (نیش)

امینه سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

خوب معلومه.دل منم بچه بازی میخواد.
فک کنم دل خیلیا بخواد!

اههههههه
بچه بازی خوبه...تنوع خیلی خوبیه
۱۰۰٪..اینجا خدارو شکر بچه خیلی داریم (نیش)

میلی سه‌شنبه 27 شهریور 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

جیییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغ

دیدی من همیشه اولم!!

قالبت رو دوش دارم شون مسه من خیلی خوکشله مامان نگین ژوووووووونم!!

سادست نیدونم شرا احساس میکنم خیلی شاده !! هر وخ میام میبینمش چیشام شپه میشه ازبس شادی میکنم !! اگه ملی جون اومد وبت رو فیلتر کرد به من شه چون من هر وخ میام وبت قبلش یه جیغغغغغغغغ میکشم ملی جون سکته میکنه(:دییییییییییییییی)

چرا جیغ میزنی گوشم کر شددددد
اهههههههههههههههه

تو نمره بیتس...تو کلا اولی خوبه...راضی شدی؟

به نظرت میلی جون یه لحظه خیلی خودتو تحویل نگرفتی؟
جونه مامان نگین..چه ذوق مرگ شدم (نیش)

خوب خدارو شکر..که راضین ملت (نیش)
مرسی گلم (بوس)
نه ملی جون با من خوبه..من میدونم (نیش)

آقا موشه چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام نگین جونی
کجایی ؟؟
نیگا منو قالبت خیلی قشنگ شده خیلی نازه فقط نمیدونم چرا هی چشامو میمالم (خنده)
حشرهارو پاک کردی خوب میزاشتی ما هم میدیدیم میخندیدیم
آی گفتی من یه آهنگ جدید بیاد دستم انقد گوش میکنم که حالم بد بشه
عزیزم خوب فیلم چی بزارن مثلا خوب اینارو میزارن چهارتا مث منو تو اعتقاداتشون قوی تر بشه ولی از این فیلم دکتره چی چی بو همون که زنش مرد خوشم نمیاد خیلی مصنوعیه
ولی از این فیلمه میوه ممنوعه خوشم میاد از این شبکه سه چی چی بوود اسمش اونم قشنگه
آخی منم دوست داری (نیش)
نازی نازی قربونت نگینیه دل نازکم برم من منم کپی خودتم منم مثلا از یکی دلگیر میشم هی میخوام بگم بخنم دباره قاطی بشم باهاش ولی خوب رفتارم باهاش سرد میشه

پس بدو بالشتارو بیار دباره (خندههههههههههههههه)
چطوری دختر خاله (چشمک)
یه نقشه توپ دارم بعدا بهت میگم (چشمک)

سلام عزیزم
همین جا...ببخشید نتونستم بیام دیگه
دارم نیگات میکنم بگو (نیش)
مشکل از چشای توهه...میخوای بیام قطره بهت بدم خوب شی؟
من پاک نکردم memory خراب شد مجبور شدم فرمتش کنم...وگرنه میذاشتم واسه دانلود آبروشون بره...(خنده)
س توام مثه منی...میبینی چه حسه بدیه؟
خوب توی روزای دیگه هم بزارن که بیشتر قوی بشه..چرا فقط ماهه رمضون (آیا؟)
آره...
اونم بد نیست...کلا من زیاد تی وی نمیبینم
بد نیست حالا
بله تو رو هم دوس دارم (هوق)(نیش)
من اینجوری نبودم ؟؟(گریه)
نمیدونم چم شده

آخ جون بالشت بازییییییی
اومدمممممممممممممممممم
خوبم تو چطوری سر خاله (سوت)
آخ چون...بیا دره گوشم بگوووو...بگو دیگههههههههه

آقا موشه چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام سلام چطوری نگینم
خوبی ؟؟
ببین کجایی تو الان یهو دلم برات تنگ شد گفتم بزار بیام یه سری بهت بزنم
بوووس
بای

سلام عسیسسسسسمممممممم
هوارتا بوس
دل به دل راه داره
همین الان داشتم میومدم پیشت
تلپاتی داریم با هم؟

حاجیه عسلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.banoasali.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم

سلاااااااممممم

حاجیه عسلی پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.banoasali.blogfa.com

وبلاگت خوشگله خیلی
موفق باشی

مرسی گلم
چشات خوشمل میبینه

آقا موشه جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلاااااااااااااااام
چطوری عسییییسم
اههههههه باز که من اومدم اینجا آپ نیست
تنبل خان کجایی چیکار میکنی ببیا آپ کن دیگه
عجب دختر خاله تنبلی دارماااا (نیش)
ببین یه دفه دیگه اومدم دیدم آپ نیستیااااااااااا
فهمیدی ؟؟ بوووووووووووووس

سلاممممممممممممممممم
مرسی تو چطورییییییییییی؟
قول میدم آپ کنم (نیش)
خودت تنبلی
دیدی آپ نیستم بوسم میکنی؟(خنده)

afshin, germany جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل]
زشیر شترخوردن و سوسمار
عرب را بدانجارسیدست کار
که تاج کیانی کندآرزو
تفو برتو ای چرخ گردون تفو. .

,,, mehreganat khojasteh bad ,,, [گل][خونسرد]

تو کامنتاتو سند تو آل میکنی؟

سمیرا جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام نگین جون من اولین بار بود که نوشته هاتو خوندم خیلی به افکارم نزدیک بود.آدم جالبی به نظر می رسی می تونم بپرسم متولد چه ماهی هستی؟واست آرزوی موفقیت می کنم:-*

سلام عزیزم
ممنونم
آذر
مرسی ... منم برات آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد