واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۳۱

سلاااااااااااااااام

کلی ذوق مرگ روحی میباشم...الان یکی قیافه منو ببینه میگه این از کدوم قبری پا شده اومده ولی از روح من که خبر ندارین

روحم کلی خوشحاله واسه خودش ولی جسمم خسته است...درس...!!!

این آخره هفته تمام ریخت به هم...

از اول هفته تا اخر هفته مشغول کارام بودم بعد آخر هفته قرار بود برم سوارکاری نرفتم !!

مثلا قرار گذاشته بودم که ولش نکنم در هفته یه روز رو برم حتما..حالا ناراحت نشین به جاش امشب رفتم   امروزم که جمعه خیلی شلوغ بود در عجب اینم که چطور کرمانیا به ذوق اومدن میان سوارکاری ولی نمیدونم چرا خانم استقبال نمیکنه

دلم خیلی پرهههههههههه...آخه چرا خانم نمیاددددددددددددددد   تصور خیلی زیباییه که توی مانژ حدود ۱۰ نفر باشیم بعد ۹ نفر مرد یه نفر زن اون زنم که نگین جون بود 

حالا اصن اینو فراموش میکنیم...این که چیزی نیست...بدون زین رفتم سوار اسب شدم به این فکر نمیکنم اسب خاکیه..تمام شلوار و مانتوم خاکی شد و پُر مو اسب   حالا یکی بیاد مانتو منو بشوره

خدا این پسر مسرای مهلبون رو از ما نگیره   میخواستم سوارشم اسبه خیلی اذیت میکرد نمیذاشت بپرم پسره اومده میگه خانم من کمکتون میدممممم  منم چاره دیگه نداشتم پامو دولا کردم زیر پامو گرفته منو میفرسته بالا  

ولی یه چیز رو کاملا حس کردم..روحیم خیلی بهتر شده بیشتر میخندم (نیست که قبلا نمیخندیدم از اون لحاظ گفتم  )..وقتی میبینم با یه موجوده زنده ام اونم یه حیوون نجیب خیلی لذت میبرم..وقتی بوسش میکنم یا از گردن بغلش میکنم یا وقتی بین گوشاشو ناز میکنم اونم تند گوشاشو تکون میده کلی خوشحال میشم...وقتی نازش میکنم و اونم سرشو تکون میده دلم میخواد ۱ ساعت فقط اسبو بغل کنم

فکر نمیکرم اینقدر توی روحیم تاثیر داشته باشه..اگه میدونستم زودتر از اینا میرفتم و دوباره شروع میکردم   

به نظر شما فیلم میوه ممنوعه این حاج یونس (یوسف؟) عاشق دختر شایگان نمیشه؟ من که میگم میشه

میشه یکی بیاد یه تجویزی به من بکنه که من یه غلطی بکنم که خوابم ببره..باز چند شبه ساعت ۳ـ۴ میخوابممممممممم

اتفاقه دیگه ای برام نیفتاده..همش خونه بودم...تنها اتفاق امروز سوارکاری بود و باز خونه..حالا این چند وقت بگذره راحت تر میشم

امشب نسته بودم اومدم با مامان شوخی کنم دستم خورد تو میز اونم محکم   مامان جونم هم زد زیر خنده سرشو برد عقب سرش خورد به مبل !! میگن چوب خدا صدا نداره همینه

یه همسایه داشتیم که من اینو خوب میشناسم اونم که منو بهتر !! همیشه زنگ میزد مثلا احوال بپرسه... بعضی وقتا که خودم گوشی رو جواب نمیدادم مثلا خاله جواب میداد همیشه اشتباه میگرفت !!  یه چند وقتی خبری ازش نبود گفتم حتما ایران نیست به خاله میگم از یه شماره دیگه بزن ولی اصلا نفهمه که از طرف کی بوده فقط بگو فلانی گفت باشه خیالت جمع

خانم رفته زنگ زده گفته شما خاله گفته من همونیم که همیشه صداهامونو اشتباه میگرفتی   اصلا نفهمید کی بوده !!! یه پا کارآگاه گجته واسه خودش !! این خاله رو به هیچکس نمیدم دلتون بسوزه  

از دسته مهدیه (خاله)* خیلی ناراحتم کلااااا.....رفته تیم * رو تشکیل داده بعد به من میگه نمیخوای بیای ؟  یه خرده اینجوری  نگاش میکنم میگم حالا میگی به من...میگه خوب حالا بیا میگم وقت ندارم

دلمو سوزوند دلم میخواد برم ولی وقت نمیکنم باشه واسه بعد...

بابا هم از اونور میره شنا اونم دلمو از اونور میسوزونه..من که برم بمیرم..فعلا باید به همون سوارکاریمون قناعت کنیم

توضیح:

مهدیه (خاله):خالم از لحاظ سنی به من نزدیکه واسه همین با هم خیلی صمیمی ایم

تیم : خاله مربی بدمینتونه بنده هم بازیکنه بدمینتونم که قرار بود توی تیم باشم که به دلیل وقته زیادم گفتم میذارم واسه بعد که وقتم کم باشه !!

 

من برم بخوابم..با اجازه !!

نظرات 16 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع
http://www.shovaliehsabz.blogfa.com
عشق شوالیه سبز
http://www.emailiranian.persianblog.ir
شانس درخونه تو زده

نمیدونم چرا حرصم میگیره یکی سند تو آل کنه؟

شاذه شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 02:17 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

منم اسب می خوامممممممم

میخرم برات

یوسف شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام نگین جون..ای بابا این کاسه تخمه رو ورداریم بیاریم چیلیک چیلیک بشکونیم..این جا هم که پشت خاله مامی پاپی و پسرای محله غیبته! :))) از اسبا چه خبر؟..خوشگلن دیگه هان؟!..می گم باید یه تبلیغی بکنی دخترا با پسرا رقابت اسب سواری بذارن..اون رحیه ات هم بخاطر توجه پسرا بالا رفته نه اسبا!! :))) همون تیکه مستحجن که پسره دستاشو قلاب کرد و فداکاری در کرد تا بری بالا!! :))) چه حس رومانتیکی!! :)) ولی جدی حیوونای اهلی اگه باهاشون انس بگیری روحیه می ده..اونم اسب نجیب.. و وقتی نازش می کنی.. این حاج یونس(یوسف!!)شاید بس تو اعتقاداتش صاف و ساده اس بازیچه دست این و اون می شه..تقصیری نداره..زمونه بد زمونه ایه..من فقط می دونم این دختره می خواد از راه به درش کنه!! :( فعلا از سریال ها این تنها سریالیه که نگاه می کنم!! خب برم تا با پاک کنت مارو پاک نکردی!!..راستی لینک منو هم تو دوتا وبلاگت تصحیح کن!!می سی! :)

سلام یوسف جونی
اهههههههههه....من غیبت نکردم اینجا تعریف کردم چیکارت کنم نمیفهمی فرق این ودتارو (نیش)
اسبا آره خوبن...سلام مخصوص به تو میرسونن (چشمک)
آره خوشملن..نازنننننننننننننننننن
واقعا...خانما روحیه ندارن اصلا (ایششششششششش)
نخیر (چشم غره)
روحیم به خاطر خوده اسبه رفته بالا آخه تو نمیدونی چه ذوقی داره وقتی تو نازش میکنی اونم تند گوشاشو اینور اونور میکنه (غششششش)
اونجام مجبور شدم بذارم پسره کمکم بده وگرنه اسبه لج کرده بود نمیذاشت سوار شم
نمیدونم چرا اینقدر طرفداره حاج یونس شدم؟(نیش)
نه این چه حرفیه میزنی توووووووووووو (عصبانی)
من هیچوقت دوستامو با پاک کنم پاک نمیکنم
مرسی گفتی...فچ میکردم درستشون کردم (زبون)

آقا موشه شنبه 31 شهریور 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

خوب از کوجا بگم آهان
اول سلااااام چطوری نگینی
نگین میلی رفت پی درسو زندگیش دیگه هم نمیاد گفتم اگه بخوای میتونی گریه کنی چون گفت دیگه فعلا آفتابی نمیشه میخواد بچمون بچسبه به درساش اوکی ؟!

تو دیشب گفتی صبح آپ میکنی !!!!!!!
میگم دیدی دیشب مامانم جیغش در اومد گفت بگیر بخواب کامیو خاموش کن بعد من رفتم ولی تا دو سه خوابم نبورد گفتم کاشکی منم وایساده بودم با هم آپ میکردیم (نیش) بعد سحرم بیدار نشدم (نیشتر)

خوب چرا ذوق مرگی الان هااان ؟؟
خیلی نامردی باز منو نبردی (زبووووون)
آخی نازی همشون پسر بودن (زبون) کلی خوش گذشتهههااااااا(چشمولک)

ببین مانتوتا خواستی بشوری این شلواره منو هم بشور آخه خیلی خاکی شد دیروز منم که بلت نیستم بشورم (نیش) دست درد نکنه ننه (خنده)

بلخره این اسبه کاره خودشو کرد تورو ویرونه خودش کرد ببین این الکی ادا عاشقارو در میارهاااا (غششششششش)
دیگه بلا نیست سر این اسب بیاری تو بیا هی رو کلش سوارشو حیونی خوب متنفر میشه ازت
آره تو هفته ای یه بار میری اونم از اول اینو بغل میکنی پس کی سوارش میشی (غشششششششش)
نگین این دختر شایگانو این پسره حسابداره تورش میکنه میسوندش میگی نه ببین

توری نیست عزیزم بیا هرشب میریم کنار سی سه پل یا پل مارنول قلیون میکشیم تا سحر (خندهههههههههههههه)
نیست منم بد خواب شدم

غشششششششش کلی خندیدم از کاره خالت عجب سوتی دادهااااا (خنده)
ببین غصه نخور بد مینتونو شنا رو بیخی خی تنت سلامت بچسب به همون آقا اسبه مینیم یه سوار کار حرفه ای میشی یا نه راستی بلتی باهاش بپری یه روز اونوخ که گفتم پسر عمم یکی داشت پریدو باها (توچاله فقط من پریدم از روش)غشششششششش
منم میخوام برم باشگاه دباره دلت باز بسوزه (زبون)
آخی نازی کجا رفتی بیا بازم تعریف کن
نگین خوب عزیزم این همه نشستی دوتا وبلاگتو آپ کردی خوب از منم آپ میکردی (نیش)ایش
نازی نازی برو بخواب
خیلی جیگولی
الاوی یو

از هرجا دوس داری
سلااااام عسیسسسممم خوبم تو خوبی؟
خودم میدونم
اگر میبینی جیغ و داد نمیکنم چون دلیلش کاملا درسته
خودم زودتر از تو خبر داشتم (نیش)

خوب اون موقع حسم نبود..بعد فکر کردم دیدم نه حسش اومد (نیش)
کاش منم همون دیشبی یه جیغ میزدم مامانت بیشتر دعوات کنه (خنده)


آخه اسب سواری خوبه...آره نامردم من دخملم خوب...
نخیرم اصن خوش نگذشت (هوقققققققققق)

بیا با کمکه هم میشوریم (خنده)

حرف نزننننننننننننننننننننننننن (زبوننننننننننننن)

طوری اینجوریه نه اونجوری با سواد (نیش)
من که پایه ام..کی بریم؟

خیلی سوتی بدی بود...اصلا نفهمید (خنده)

بله فعلا باید به همون سوارکاری بچسبیم
نه من پرش از رو مانع رو بلت نیستم..که پیگیرم یاد بگیرم

باشگاه چی؟سواری؟(ذوق مرگ)
رمز عبورتو بده من واسه توام آپ کنم (خنده)
تنبلللللللللللللللللل
شب بخیر
بوس

اقلیما یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام جیگر!!
مطمینی فقط دوست داری اسب رو بقل کنی؟!! یه موجود زنده و غیر از اسب و نجیب و چی؟
هستی حاج یونس رو به راه راست هدایت می کنه(یعنی روش تاثیر می ذاره ،اونم با دخترش مهربون می شه)
سر شب دوغ یا ماست بوخور.میگن اثر داره.

سلام اقلیما جونم
نه فقط اسب
آدما که گوشاشونو تکون نمیدن من خوشم بیا (غشششششش)
خندههه
نمیدونم والا...
دلم واسه حاج یونس میسوزه
ولی دوسش دارم (خنده)
به چشم پدری البته
مرسی حتما اینکارو میکنم

اقلیما یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام نگینی
من یه نفرو می شناسم گوششو بلده تکون بده!!!!

سلام عزیزم
اهههههههه
مثه خوده اسبه؟
پس بگو بیا من بغلش کنم (نیش)

مرجان یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://myn.blogsky.com

سلام نگین جونی
بابا اسب سوار! بابا حیوانه نجیب دوست ! بابا اسب بغل کن ! غشمولک
نگین منو هم با خودت ببر اسب سواری میشینم پشت سرت فقط منو نندازی زمین ..... میگن اسب نجیبه ! راست میگن پس چرا خوشش میاد تو بغلش کنی ببوسیش ؟ جل الخالق ! اسب هم بود اسبهای قدیم ((=

من اگه آخرش اسب سواری یاد نگرفتم اسممو میذارم غضنفر (غشمولک) اسمم کیه ؟ غضنفر :دی

بوس بوس

سلام عزیزم
حالا تو بیا اذیت کن منم بیام گیگیلی رو بندازم به جونت (نیش)
بیا بریم
باشه
میشونمت پشته سرم
ولی جونت دسته خودته دیگه (نیش)
باید یه تعهد بدی و امضا کنی و بنویسی که مسئول مرگ من کسی نیست (نیش)
هییییی...اسبام بد شدن
زمونه بدی شده

بهتم میاد غضنفر باشی
غشششششششششششششششش
هوارتا بوس

تیده آ دوشنبه 2 مهر 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
به نظر من که عاشقش میشه شون توی شعر آخرش اگه خوب گوش بدی معنیش همین میشه:دی
استی دلم واسه مانت سوخت گناهی سرش:دی
منم اسب میخوام:دی
به مامانم گفتم من میتونم ماشین نخرم اسب بخرم به جاش اینجوری نگام کرد(حالا شجوری بماند):دی

سلام
من تا حالا شعرشو گوش ندادم
من از نگاهاش میگم (نیش)
میخرم برات
خندهههههههههه
من میدونم چجوری (نیش)
همون جوری مامانم منو نگاه کرد

آقا موشه سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

نگین جونممممممممممم
بدو بیا آپ کردم
دیشب داداشم ۱ا کامی بود بی ادب نیومد کنار هرچی گول مالیدم سرش
یهو منو نخوریا :دی

چی شد
چی شد
اومدمممممممم
غششششششش
باشه (نیش)

آقا موشه سه‌شنبه 3 مهر 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلاااااام
چطوری دوست جون
گفتم دوست جون یاد یکی افتادم هی میگفت دوست جون کی بود؟؟ من یادم رفته !!
نگین تو باز غیب شدی خودم میام میکشمتاااا
زود اومدیاااااااااااااااا
ببین امشب پیدات نشه خودت میدونی
شکموووووووووو
خندههههههههه

سلااااامممممم
خوبم تو چطوری؟
اووومممم (فکرمولک به قوله مرجانی) من یادم نمیاد کی میگفت
نه خوب...حسم نمیاد بیام (نیش)
همین چند دقیقه پیش وامدم تو وبلاگت
خودتیییییییییییییییییی (نیش)

آقا موشه چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سلام چطوری نگین جونم
باز تو منو قال گذاشتی رفتی اسب سواری (عصبانی)
ای نامرد بزار اگه تورو بردمت تو باشگاه
ببین امشب بی کاری بیا بریم سی سه پل قلیون پایه ای ؟؟؟
نگین تو دانشگاه میری ؟؟
قربونت بووووووس
بای

سلام موش موشکم
خوبم تو خوبی؟
(نیش)
به قوله مرجانی
سوتمولک (غشششش)
بریم..من پایه ام...فقط خسته ام که اونم بی خیال با رفیقا میریم قلیون کشون
نمیدونم (سوتتتت)

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

شیرین ژوووووووووون حالش خوبههههههههه ؟/؟






نیششششششششششششششش

خندهههههههههههههههههههههههههههه

غششششششششششششششش

تو چیکار به شیرین داری؟
مگه من بی غیرتممممممممممممم
آهااااااایییییییییی هوارررررررررررررررر
اینا رگه غیرتمو میبینی زده بیرون

حالا نمیری (نیش)

اقلیما پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
کجایی تو؟
پس چرا آپ نمی کنی؟؟؟
فعلا بای تا های

آقا موشه جمعه 6 مهر 1386 ساعت 10:16 ق.ظ http://mushmushak.blogsky.com

سللم سلاااااااام
چطوری نگین جونممممم
کجای ؟؟
بدو بیا آپم
بیا تو هم همدستمون شو (چشمک)
قربونت این روزا همش غیب میشی منم از فضولی دارم میترکم مگه نفهمم چه نقشه ای رو داری عملی میکنی
قرررررربونت برم
بوووووووس

مرجان جمعه 6 مهر 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام نگین جونم
کجایی بابا ؟ زیادی پیدات نیستا ؟ حالت خوبه ؟ نگین من حسابی نگرانت شدم :(

شاد باشی

آقا موشه شنبه 7 مهر 1386 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.mushmushak.coo.ir

سلاااااااااااااااام
چطوری نگینی ؟؟
دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام ببینم هنوز زنده ای (خنده)
ببین قرار نشد منو تنا بزاری بریااااااااا
نگین یه آدرس توپ برات ساختم

www.eraser.coo.ir

خوشت اومد دیگه میتونی این آدرسو به همه بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد