واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

۲۷

بچه ها کسی از شهرام خبر داره

دلم براش خیلی تنگ شده

امروز رفتم توی یه وبلاگ قدیمی که دیگه توش نمینویسن....نویسندش سمر بود

کامنتارو خوندم...کامنتای شراره مامان بردیا...کامنتای خودم...کامنتای پلیده..کامنتای شهرام..!!!

کلی خاطره برام زنده شد...

شهرام قول داد برگرده...کسی میدونه چرا هنوز برنگشته

دوتا کامنتاشو تو وبلاگ سمر میذارم:

[ web | email ] شهرام


 

سلام..
من عذر میخوام ولی اینایی که یهو میرن غیبشون میزنه بی ادبن ....
مگر اینکه عذرشون موجه باشه ....
کجایی تو..


 

چهارشنبه 22 شهریور ماه سال 1385 ساعت 10:05 AM
 
 
و یکی دیگه:
 
 
[ web | email ] شهرام

سلام و خسته نباشی..

قرار نیست کم بیاری .......
میخوان از دور خارجت کنن .......میفهمی ..
کار خودتو بکن ..........گاز نده لطفا........

سه شنبه 14 شهریور ماه سال 1385 ساعت 11:53 AM
 
ببخشید شهرام...ولی اینارو گذاشتم که اگه اومدی اینجا بخونیشون...یا یکی به گوشت برسونه...
نظرات 4 + ارسال نظر
اقلیما سه‌شنبه 20 شهریور 1386 ساعت 06:42 ب.ظ

سلاممم
آخی نازی.
می دونم احساس دلتنگی چقده به آدم فشار میاره.امید وارم زودتر پیداش کنی.
بعضیا واقعا جواهرن!!!!
مثه من(قدرمو بدون!!)
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلام
مرسی...
حالا تو خودتو ناراحت نکن..میگم ناراحت نکن
نمیخواد گریه کنی
هیییی
جدی میگم
شهرام دوسته خوبی برام بوده
دلم براش تنگولیده
باشه قدرتو میدونم از خود راضیییییی

آقا موشه چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 12:26 ب.ظ

اوخی اشکاشو ببین نازی نازی (خنده)
میخرم برااااااااااات
چطوری نگینی خوبی ؟؟؟؟
بی معرفت پس کی منو مرجانیو میبری اسب سواری ؟؟؟؟؟؟

سلا هویج چطوری بدو برو بکن واژه ای به نام هویج وگر نه ........ خودت میدونی (نیش)
آخی فک کنم این بار دیگه همه فوشت بدن (غششششششششششششش)
بدو بیا پیشم
بوس بوس

هییییییییییییی
میخری برام
تو اگه شهرامو برام تونستی پیدا کنی
نمیتونی
ممنونم خوبم
تو چطوری موشی؟
میبرم
فردا عصر دارم میرم...میاین؟
گفتم که زمانی عوضش میکنم که توام عوض کنی عسیسسسسسسسسسمممممممم
چرا فش بدن؟
اومدمممم

مرجان چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://anemone

سلام نگینکم *-:

تو چرا هی قالب عوض می کنی پلنگ صورتی :دی

تو دنباله شهرامی من در به در به دنبال موشیو امین و دکی پدرام ((=

سلام گلم

یه مزه ای میده نمیدونی

موشی که همین جاست بابا
دکی هم هست...
قایم شدن

احسان چهارشنبه 21 شهریور 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.faghat-khodet.blogfa.com

سلام خوبی نگین جونم؟
اول فکر کردم شهرام جزایریو میگیا ‌‌(خنده)
ولی ببخشید شوخی کردم
ناراحت نشی
اگه دوست خوبی واست بوده و الان نیستش.....
خوب بهت حق میدم
ولی جالبه
آخه خودش تو کامنتش گفته اینا که بی خبر غیبشون میزنه.........
امیدوارم زودتر پیداش بشه (دعا)
راستی من آپیدما

سلام احسان جان
ممنون خوبم
من چیکارم به اون
خواهش میکنم
نه نه
اشتباه نکن
شهرام دوسته خوبی بود و هست
برای هممون
همه ما وبلاگ نویسا که میشناسیمش
انشالا زودتر میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد