واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

چهار

سلام....

بابا من حوصلم سر رفته ...بابا من اعصاب مصاب ندارم........چرا هیشکی منو دوست نداره...بعضی وقتا حوصلم سر میره دلم میخواد شماره گوشیمو تو تلویزیون اعلام کنم....برم تو اینترنت پخشش کنم اسم رو هم بنویسم امیر تتلو.....

این بلوتوث چه ناجوره....آخه یه دوست چقدر میتونه نامرد باشه....خب حالا اون دختر دلش میخواد جلو دوربین برقصه و .....(بقیشو نمیشه گفت!!!!)خب تو چرا باید پخشش کنی....یه چیز دیگه....۴ـ۵ تا دختر دبیرستانی...بابا دست بردار....حرفشو بزن ...بخند....ولی اداشو دیگه در نیار...!!!....

به نظر شما....البته اونایی که دیدین....این بلوتوث که میگن دوسته زهره است....واقعیه.....اما خیلی جالب بود...

باز مهمون داریم...........اصلا حوصله ندارم...الانم دوتا صندلی اونور تر نشسته...بهش نگین من این حرفارو زدم هاااا....

میخوام برم تا بیرون....این نمیرههههههههههههههههه........

من نمیخوام برای یه نفر یه کار انجام بدم....باز امروز اومده پیله ام شده....بیا فلان کار رو بکن....

منم که تا دیروز میگفتم...نه....عمرا اینکارو بکنم...نه ...امکان نداره....باز گفتم باشه!!!!...اما میپیچونمش هااااا...حسابی...بذار یه خرده حیرون بشه....حالا ببین...

ای ای زندگی سخته....من سرماخوردم.....

الان دماغم آویزونه............اینقدر بدم میاد...سرم درد میکنه...بدنم هم درد میکنه.....صدامم گرفتههههههههههههه

من از سرماخوردگی بدم میاد....آمپولم نمیزنم...دوا هم نمیخورم....فقط قرص همین....من آدمم آیا؟؟

من نمیدونم دیگه چی بگم....

اینم اومدم بگم برای خالی نبودن عریضه....

شاید آخر شب اومدم گفتم...اگه نه که هیچی....

 

فعلا...

نظرات 6 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 12:28 ق.ظ

سلامممممممممممممممممم نگین خانوم...

خوبی عزیز؟/

بابا نبینمت با این وضع و حال سرما خورده...اوخ اوخ..اخی نازی...
بابا چرا اینجور شدی اخه..سرما کجا گیر اوردی خوردی تو اخه این موقع سال؟؟؟ ای بابا...

شبم که شده و یه شبم گذشته و تو دیگه نیومدی بگی که اخه..کوشییییییییی؟؟؟

من اون دوست زهره که میگن که ندیدم که ولی اون دوتا اولیا که گفتی رو اره...ولی خدایی اونایی که پخشش میکنن نامردنا...شاید نازنن..ولی هرچی هستن دور از انسانیت اون کارشون..حالا اونا یه غلطی کردن چه میدونن دو روز بعدش تو نصف مبایلای ایران هست فیلمشون...

خدا عقلشون بده...

خب نگین جان عزیز مواظبت خودت باش زود خوب بشی..دکترم که صراحتا اعلام نمودی که نمیری..پس مواظبت کن از خودت زود خوب بشی..ایشالا...

فعلا عزیز...

سلام ژیگولو جان....

مرسی خوبم....

ای بابا...خوب شدم دیگه....
نمیدونم...من بر عمس آدمام....هنوز اینو نفهمیدی؟؟

خب اتفاق خاصی نیفتاده....

دیدی؟؟خیلی بده....
واقعا بی معرفتیه....آدم با دشمنش این کارو نمیکنه...که با دوستش میکنه....

حتما....
آره خب نمیرم....
باشه...حتما...مرسی....

فعلا...

آذین چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://azin-sh.blogsky.com

سلام
ای ول عالی شده...
خوش باشی

سلام آذین جان....
مرسی.....

فعلا...

آلبالو پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 05:45 ق.ظ http://albalo.blogsky.com

سلام
نبینم بیحوصله باشی
چرا وبلاگت فیلتر شده ؟
ای بابا
من تازه داشتم لینکش می کردما
خلاصه اگه کاری از دست من برمیاد بگو ها
تو ازون دوستای خوب و قدیمی من هستی
دوست دارم همیشه شاد و سرحال و پرانرزی بینمت

سلام آلبالو جان....
خیلی خوشحالم کردی.....
عجبی یه سری به من زدی....
نمیدونم چرا فیلتر شده...
حرفی هم توش نزدم...
اعصابمو خرد کرده....
کار خوبی مکردی...لینک کن....
بله...توام از دوستای قدیمی من هستی....یه ۲ـ۳ سالی هست میشناسمت....!!!!

مرسی...
فعلا...

afshinpars7 جمعه 7 اردیبهشت 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://afshinpars7.blogsky.com

درود بر تو.ممنون از حصور دوباره ات در خلوتکده ی من.مدت هاست کسی سر نمی زنه.اگر بخاطر پاسخ به محبت تو نبود شاید حالا حالا ها منهم نمی آمدم.بهر حال...
من دوباره سفر به دور ایران رو شروع کردم.تنها و راحت با یه چادر و دوستان خوبم در بعضی شهر ها.اگر در این مسیر زنده بودم که هر جا امکان پذیر بود به نت سر می زنم.اگر هم جاده ها من رو در خود بلعیدند که...
باز هم ممنون از حضور و مهرت نسبت به این حقیر.

سلام افشین جان....
خواهش میکنم....
لطف کردی که اومدی....

کار خیلی خوبیه....جای منو خالی کن...من خیلی دوست دارم سفر کنم....
به کارت ادامه بده...حتما....
جاده خودش محافظته...اگه دل بهش بدی.....

فعلا...

عطیه جمعه 7 اردیبهشت 1386 ساعت 08:03 ب.ظ http://javoonpasan.mihanblog.com

سلام
من آپم سر بزنی ممنون میشم.یاحق.

سلام عزیزم....
یه روز دیر رسیدم...
باشه میام...

ژ یگولو چهارشنبه 12 اردیبهشت 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممم نگین خانومی...

کجایی بابا تو..نگرانت شدم...

دختر اریایی هم که فیلترش کردن..واسه چی اخه؟؟؟

بیا یه خبری بده..نگرانتم...

سلام ژیگولو جان....
هستم...
زنده ام هنوز....

نمیدونم....
چشم...

فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد