واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

واژه ای به نام پاک کن !!

زندگی٬هنر نقاشی کردن بدون استفاده از پاک کن است! سعی کن جوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی٬نیازی به پاک کن!!! نداشته باشی

نهم

سلام…..

بعد از چند وقت اومدم باز؟

من مثلا قراره هر روز بیام آپ کنم ….همینطور دارم آپ میکنم….وبلاگ دیگه سنگین شده بسکه توش نوشتم…..

 

وقتی آدم بیکار باشه به هر کاری دست میزنه….از مسخره بازی گرفته تا چرت و پرت گفتن....

این چند روز بیکار شدم.....شدم که نه شدیم....اما چند روز آینده کارم به کاره هاااااا

من چند روزه هر موقع رفتم بیرون یه اتوبوس دیدم که پشتش نوشته اهدای عضو پس از مرگ مغزی اهدای زندگی !!!! .....

 

در اینجا وصیت میکنیم:اگر روزگاری دچار مرگ مغزی شدیم و نصفه نیمه جان به جان آفرین تسلیم کردیم اعضای بدن ما را اهدا کنید.

 

چند شب پیشا رفتیم ماهان (کرمانی ها ماهان رو میشناسن) تو یه ماشین 7 نفر.....نمیدونم چرا توقع بی جا از ماشین بدبخت داشتیم.....خوشحالم بودیم ....کلی ذوق مرگ...نه اینکه خیلی جا بود تو ماشین میرقصیدیم

میخواستیم رو سرمونم بچرخیم که خب اهنگ مناسب پیدا نکردیم !!!!

 تازه 200 تا هم میرفتیم ......کلی حرکات آرتیستی هم در می آوردیم.....اگرم احیانا چپ میکردیم از ضربه نمیمردیم هااا...علت مرگمون خفگی بود.....

 

یک نفرمون هم که بی جنبه بود......مشروب خورده بود....چقدر بگم نخور....افتاده بود تو سرش

در کل بگم خیلی قاطی بود......

خدا نصیبتون نکنه.....والا....

 

چند روز پیش عصبانی شدم لگد زدم توی در در بسته شد.....باز نمیشد....با کلی التماس بازش کردیم شکست !!!!!کنده شد ....الان فقط به یه تار مو وصله.....(بگم من تنها نبودم...)

 

دیگه چی بگم....نمیام آپ کنم چون اتفاق خاصی نیفتاده....زندگی خیلی عادی در جریانه.....همین

 

چقدر بده جلو یه پسر نشسته باشی...بعد یه حرف که جدیدا افتاده سر زبونت رو بگی.....بعد زمینم قبولت نکنه که آب شی بری توش.....فقط سرتو بندازی پائین.....اونم بگه نگینننننننننننننننن

منم بگم دلم خواست....از دهنم پرید.....

1 ماه دیگه خواستگارییییییییییییییییییییییییییییییی........اونم کی بهترین دوستم.......خودمو دعوت کردم....میخوام برم بالا بالا هم بشینم....سر مهریه هم بحث میکنم....میتونم ....میخوام...

جرات نمیکنم برم بیرون...خوبه من هیچوقت جایی پیاده نیستم....وگرنه تا حالا 10 بار گرفته بودنم....منم که عمرا روسریمو بیارم تو پیشونیم....


 

همین دیگه.....بذارین یه خرده وقتم آزادتر بشه هر روز میام اینو اپ میکنم....

توی وبلاگ همتونم میام......قول میدم...مرجان....شهرام....ژیگولو....گیلاسی....نیاز....و......همه

 

شب بخیر

نظرات 7 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

سلاممممممممممممم نگین خانومی...

خوبی...

ست قبلتم الان خوندم...(خجالت)..میدونم دیر اومدم..چند روزه به شدت بی حوصله هستم..حوصله خودمم ندارم...اون پی نوشت اخریه هم همش دردای جسمی بود...:دی..چیز مهمی نبود..نگران و ناراحتم نباش..خیالت راحت نگین جون...

دیگه ایکه خیلی از چیزایی که پست قبلی نوشتی به عنوان طالع بینیت به خودت میخورد...
شوخ و سرگرم کننده است؛غیبت میکند ؛همدردی میکند و همیشه مورد توجه مردم است.

بالاتر از همه اینها برای فعالیت های سیاسی ساخته شده است ....(نههههه فیلترم میکنن !!!)
او خونگرم...هیجانی و ناآرام است.به خاطر این مشخصه همیشه از قدرت خود در صحبت کردن استفاده میکند
همیشه راه خودش را میرود و نصیحت کسی را قبول نمیکند...خیلی زود اغوش خانواده را ترک میکند تا زندگی شخصی خودش را بسازد و این برای او خیلی هم خوب است.....خود او نیز با خوشحالی این کار را خواهد کرد زیرا خانه برای او جای چندان مهمی نیست مگر آنکه خود او آن را ساخته باشد
او ماهرانه کار میکند....اقتصاددان خوبی است و در مسائل مالی به موفقیت میرسد....

از آنجا که خلق و خوی او زود تغییر میکند ناگهان توجهش را نسبت به مسائل مورد علاقه اش از دست میدهد
...

البته به نظر من هستا اینا..نمیدونم درسته یا نه..به هر حال...

اون دنبال بز گشتنتم مردم از خندهههههه...

ایشالا همیشه خوش باشی..ا مشروب خورها هم نگرد بچه..اااا...

فعلا...

سلام ژیگولو جان.....
مرسی خوبم....

نه خواهش میکنم چه حرفیه...درک میکنم....

جدی....من خودم زیاد به اینا اعقادی ندارم....
نمیدونم شایدم خوب باشن....

هنوز یه بز پیدا نکردم....

اما خوبه هااااا......یکی که مشروب میخوره...اگه بی جنبه باشه باید بهش خندید....

فعلا...

Mat سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 01:45 ق.ظ http://zsagi.blogfa.com

اینم وبلاگ توئه ؟؟؟

ایول بابا اکتیو !!!!

سلام....

آره....
مرسی...

نیاز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام...خوبی؟...
من تو جواب کامنتت هم توضیح دادم که قبلا اومدم ولی کامنتم ثبت نشده!...
اما در مورد این پست اول بگو ببینم چی گفته جلو اون پسره؟؟هان؟هان؟هان؟...
بعدشم:من این قسمت پایینو نفهمیدم یعنی همون پینوشت میشه توضیح بدی؟؟!
این قضیه مهندسا چی بید؟؟...
شاد باشی همیشه....

سلام نیاز عزیز...
مرسی خوبم....
آهان....

یه چیه بد....بیا در گوشت بگم.....

چرا....خیلی عجیبه؟؟

فعلا...

مهدی چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.medeloo.blogfa.com

یکی بیاد جلوی منو بگیره..........

هیشکی جلو دار تو نیست.....

بی خود خودتو اذیت نکن

یاسر پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.sahelekhoda.blogfa.com

سلام به آبجی عزیزم!!
چرا به من سر نمی زنی ؟
این آدرس جدیدمه ..منم مثل شما وبم رو عوض کردم ...
منتظرت هستم که بهم سر بزنی ...
من قربونت برم ...عزیزم ....


در پناه خدای عاشقان



یا حق



داداشی یاسر

سلام یاسر.....

باور کن وقت نمیکنم...اما میام چشم....
کار خوبی کردی...میام سر میزنم....

فعلا...

انجمن حمایت از داداش شهرامی جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 01:54 ق.ظ http://wezwez.blogsky.com

سلام

دلم میخواد از داداش شهرامی حمایت کنیم اگه هستین منو دست تنها نذاری
به کمک همتون احتیاج دارم
ممنون

سلام....
شهرام که خیلی برای من عزیزه.....
حتما...

فعلا...

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام دوست خوبم
می خوام یه سایت به شما معرفی کنم که براتون سود داشته باشه . یه سری بهش بزن
http://www.vnnu.com/fa?111124297

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد